Galicia
T.B. Fruit

Основна місія нашої комунікаційної стратегії креативів: за допомогою головних переваг Galicia диференціювати бренд споміж інших, донести цінність споживання до аудиторії.

Бо пити соки Galicia означає дбати про себе. Фоловити її в Іnstagram означає слідувати трендам, надихатись «своїм🇺🇦» та робити єдиний правильний вибір.

Код смаку Galicia

Скільки яблук не додай, насичений, унікальний, корисний та завжди різний – cмак Galicia.

У копірайтингу не називаємо смак, а за допомогою метафор та минулого пробуджуємо код смаку у нашої аудиторії, даючи їм завдання в коментарях: опираючись на колір соку та підводку до публікації, зрозуміти про який смак ми говоримо.

100% справжній контент
Етніка – дика естетика

Україна сьогодні – тренд. Народний одяг – унікальна диференціація.

Нас надихнув крутий проект FILM.UA «Spadok», у якому демонструють справжнє багатство народу, а не шароварщину. Галичина – унікальний регіон із безліччю етнічних груп та стилів народного одягу і прикрас.


Ми поєднали національні елементи одягу та сучасний стиль створивши новий образ для Galicia.

Презентація екзотичної лінійки
Копірайтинг
Контент із соломинкою
Wanna be +1 bro?

Заповнюйте бриф агентства, надсилайте власний або ж пишіть нам на office@broteam.com.ua