Для реалізації стратегії-знайомства бренду з аудиторією, ми оживили упаковки сумішей для випікання Vitapan.
Для цього підібрали моделей та одяг, який корелює із зображеннями на пакуваннях продукту і зобразили у креативах основні SKU.
Запустили челендж з особливим хештегом #паскаvitapan та підключили інфлюенсерів та фудблогерів, які взяли у ньому участь. Вони готували паски згідно нашого рецепту із суміші для панкейків Vitapan та ділилися своїм результатом з аудиторією.
Серія графічних креативів, покликання якої розвіяти болі аудиторії з прямим меседжом в інсайті.
Запевнили споживачів, що випікання з Vitapan – це справжній релакс, адже усе виходить з першого разу. Навели аргументи у копірайтингу та спростували стереотипи у лаконічних гаслах.
За нашою стратегією, блогери готували випічку у сторіз, але не публікували рецепт у себе на сторінці. Натомість вони позначали соцмережі Vitapan. Завдяки спрямуванню цільового трафіку на сторінку бренду, ми отримали шалене охоплення та велику кількість взаємодій.
Заповнюйте бриф агентства, надсилайте власний або ж пишіть нам на office@broteam.com.ua