Vitapan
Львівські дріжджі, ПРАТ «Компанія Ензим»
Випічка, яку неможливо зіпсувати

Для реалізації стратегії-знайомства бренду з аудиторією, ми оживили упаковки сумішей для випікання Vitapan.


Для цього підібрали моделей та одяг, який корелює із зображеннями на пакуваннях продукту і зобразили у креативах основні SKU.

Інста-паска челендж

Запустили челендж з особливим хештегом #паскаvitapan та підключили інфлюенсерів та фудблогерів, які взяли у ньому участь. Вони готували паски згідно нашого рецепту із суміші для панкейків Vitapan та ділилися своїм результатом з аудиторією.

Розпушувач стереотипів

Серія графічних креативів, покликання якої розвіяти болі аудиторії з прямим меседжом в інсайті.


Запевнили споживачів, що випікання з Vitapan – це справжній релакс, адже усе виходить з першого разу. Навели аргументи у копірайтингу та спростували стереотипи у лаконічних гаслах.

Контент
Influence Рецепти

За нашою стратегією, блогери готували випічку у сторіз, але не публікували рецепт у себе на сторінці. Натомість вони позначали соцмережі Vitapan. Завдяки спрямуванню цільового трафіку на сторінку бренду, ми отримали шалене охоплення та велику кількість взаємодій.

Wanna be +1 bro?

Заповнюйте бриф агентства, надсилайте власний або ж пишіть нам на office@broteam.com.ua